CBDブランド MUKOOMI がサロンやスパ、楽天マーケットで取り扱い開始
PR TIMES / 2020年7月23日 14時40分
https://mukoomi.com
MUKOOMIは今年の5月にオンラインショップを立ち上げた、CBDオイル&ウェルネススキンケアブランドです。現在日本市場で急速に広がりを見せておりCBDブランドの定番となりつつあります。すでに日本各地のサロンやエステ、カフェとパートナーシップを組み、CBDの輪を広げるための取り組みを進めています。
[画像1: https://prtimes.jp/i/58255/5/resize/d58255-5-295324-0.png ]
(English below)
オンラインショップ
日本語:https://mukoomi.com/?ls=ja
English:https://mukoomi.com/?ls=en
自社のオンラインストア以外にも、楽天のオンラインストアでは、セレクトショップ様などにヘンプCBDオイルからスキンケアラインの全商品のお取り扱いしていただいており、楽天ユーザーは楽天ポイントを貯めていただくことも可能となっております。
「MUKOOMIをオンラインストアで販売開始してから、ありがたいことに多くのお客様から素晴らしいフィードバックをいただいており、当社のプロダクトをもっと幅広いお客様にご利用いただけるようにしたかったんです」— 共同創設者 吉川プリアンカ
ジェンダーニュートラルを意識し、多様性 (ダイバーシティ) をブランドストーリーに詰め込んでいるMUKOOMIのプロダクトは、福岡県福岡市中央区赤坂に構えるラグジュアリースパである、WASOW 様にてお取り扱いを開始させていただきました。
[画像2: https://prtimes.jp/i/58255/5/resize/d58255-5-561431-2.png ]
WASOW:https://wasow-spa.com/
現在のMUKOOMIのCBDラインナップは下記をご用意させていただいております。
口から摂取するウェルネスサプリメント
ヘンプCBDオイル (900mg)
スキンケア
ヘンプ CBD ハイドレーティング フェイシャル トナー (化粧水)
ヘンプ CBD スキンセラム (美容液)
ヘンプ CBD フェイス クリーム (フェイスクリーム)
ヘンプ CBD アイセラム (目元美容液)
「今までにない方法でお客様とコミュニケーションをとることで、直接MUKOOMIの商品を体験していただくことができます。私たちは常にB2Bマーケティングの機会創出を考え、計画してきました。素晴らしい企業様方とコラボレーションさせていただき、MUKOOMIのメッセージを広げる絶好の機会だと考えております」— 共同創設者 吉川プリアンカ
[画像3: https://prtimes.jp/i/58255/5/resize/d58255-5-137201-1.jpg ]
MUKOOMIは安全性の観点から、一般社団法人化粧品協会 カンナビノイド審査委員会 と協力し、高い基準をクリアしています。サロンやスパ、ストアでの CBDプロダクト の販売を考えていらっしゃる企業様がいらしたら下記のメールアドレスよりご連絡いただけますと幸いです。
MUKOOMI サポート
担当者 田之上
social@mukoomi.com
MUKOOMI BRAND VIDEO | MUKOOMI (ムコーミ) | CBD Skincare Brand
[動画: https://www.youtube.com/watch?v=NuKZsFhWYqQ ]
English Press release
Japanese CBD brand MUKOOMI now available on Rakuten and in-store
Having just launched their e-commerce store in May of this year, MUKOOMI is quickly becoming Japan's go-to CBD wellness and beauty line, but already the brand is already branching out and teaming up with stores across the country as a way to spread the CBD love.
Beyond MUKOOMI's own online store, the brand's consumable CBD oil and range of skincare is now available via Rakuten's online store, so loyal Rakuten customers can collect Rakuten points while buying MUKOOMI products.
"While we've had a lot of excellent feedback from customers about their e-commerce product experience on the MUKOOMI store, we wanted to make sure our products were available to a wide range of customers," explains MUKOOMI co-founder and CEO Priyanka Yoshikawa.
The debut gender-neutral and diversity-minded range will also be available in-store at Fukokua's luxurious wellness spa and retreat WASOW located in the neighbourhood of Akasaka.
The range selection features four CBD infused skin care products, including face cream, eye serum, skin serum, and hydrating facial toner, as well as CBD isolate drops crafted for consumption.
"It's an exciting opportunity for us to reach customers in a whole new way and allow them to experience MUKOOMI's products first hand. We've always planned also to set our focus on B2B marketing opportunities. It's an excellent chance for us to collaborate with businesses we admire and expand the MUKOOMI message," says Priyanka.
MUKOOMI works with the Cannabinoid Examination Committee of the Japan Cosmetics Association to ensure a high-quality standard. If you're interested in stocking MUKOOMI in your store, get in touch with the team via social@mukoomi.com.
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