「KAIZEN AD」が、新たに公開された「Amazon Ads パートナーネットワーク」に参加
PR TIMES / 2022年3月9日 11時15分
※本プレスリリースはアメリカで配信された内容の翻訳となります。
株式会社Kaizen Platform(本社:東京都港区、代表取締役:須藤 憲司、以下「Kaizen Platform」)が提供する「KAIZEN AD」は、「Amazon Ads パートナーネットワーク」の動画広告クリエイティブパートナーの1社になりました。
[画像: https://prtimes.jp/i/11259/97/resize/d11259-97-4b47ac83f50af3b71081-0.png ]
「Amazon Ads パートナー」になることで、「KAIZEN AD」は、Amazon Adsの広告製品を利用して広告主がビジネス目標を達成するための専門知識を有することが証明されます。「KAIZEN AD」は、スポンサーブランド動画広告、ストリーミングTV、Amazon DSPによるオンライン動画広告など、Amazon Adsが提供する広告製品の動画広告制作を専門としています。
Kaizen Platformの創業者兼CEOである須藤憲司は、「Amazon Adsに当社の動画広告制作のノウハウが認められたことを大変嬉しく思います。現在、より多くのブランドや広告主がAmazonの幅広い広告プロダクトを使用することでビジネスを拡大しようとしており、当社はそれを支援しています。『Amazon Ads パートナーネットワーク』への参加は、お客様の目標達成を支援する当社のスキルと経験を証明するものであり、キャンペーンを成功に導く動画広告の制作をサポートする深さをさらに強化するものです」と述べています。
「KAIZEN AD」の専門家と世界レベルのクリエイターチームは、クリエイティブポリシーに関する深い知識を含め、Amazon Adsのスポンサーブランド動画広告での制作経験が豊富で、アセット管理を効率化するためにAmazon Adsと連携されたAPIを提供しています。実績のあるフレームワークとクリエイティブインサイトを用いて、画像や動画アセットを7日以内にスポンサーブランド動画広告に変換することができ、必要に応じて経験豊富なスタッフがオリジナルの実写映像を撮影することも可能です。
「KAIZEN AD」を起用したホームデコレーション・アクセサリーベンダー、CKK Home Décorのオンラインセールス&マーケティング担当副社長のSadie Redinger氏は、「『KAIZEN AD』を起用したことで、ビデオ制作にかかる時間を短縮することができました」と語ります。「Kaizen Platformは素晴らしい仕事をしてくれました。視聴者のことをもっとよく知ることができ、クリックスルーレートが24%も向上しました」。
「KAIZEN AD」を利用して、最適化された動画広告によりスポンサーブランド動画広告のキャンペーンパフォーマンス向上に貢献した他のクライアントでは、例えば、あるオンライン小売業者は、最もパフォーマンスの高いキャンペーンで売上高広告費6%を達成し、また別の企業では、「KAIZEN AD」のサポートによりAmazon Adsに最適化された動画でクリックスルーレートが38%増加しました。
クライアントの成果は、Amazon Adsと「KAIZEN AD」のウェビナー「Getting Started with Sponsored Brands Video」やeBook「Creative Best Practices for Launching Impactful Video Ads on Amazon's New Sponsored Brands Video」などの継続的な取り組みと合わせて、Amazon Ads パートナーネットワークとの継続的な関係を強化し、そのメリットを拡大してクライアントの動画広告のパフォーマンス向上を支援するという当社の取り組みを反映しています」と「KAIZEN AD」の米国事業開発責任者であるVera Knausは述べています。
※英語版プレスリリース原文
Kaizen Ad joins the Newly Launched Amazon Advertising Partner Network
SAN FRANCISCO, Calif.—(BUSINESS WIRE)—Kaizen Ad, a global video ad creative leader, is excited to announce that it is among the first video ad creative partners to be accepted to the recently launched Amazon Advertising Partner Network.
Becoming an Amazon Advertising Partner differentiates Kaizen Ad as having demonstrated expertise in helping advertisers achieve their business goals using Amazon Advertising products. Kaizen Ad specializes in video ad creation for Amazon ad products including Sponsored Brands video ads, Streaming TV and online video ads through Amazon DSP.
“We’re delighted to have been recognized by Amazon Advertising for our video ad creation expertise, at a time when more of the brands and advertisers we work with are looking to use the full range of Amazon’s ad offerings to help grow their businesses,” said Kenji Sudo, Kaizen Ad’s founder and CEO. “Joining the Amazon Advertising Partner Network validates our skills and experience in helping our clients achieve these goals, and further strengthens the depth of support we can offer to help create winning video ads that drive successful campaigns.”
Kaizen Ad experts and a team of world-class designers have extensive experience working with Amazon Advertising’s Sponsored Brands video product, including deep knowledge of creative policies, and offer an API integration with Amazon Advertising to streamline asset management. Using a proven framework and creative insights, the team can convert images and video assets into Sponsored Brands video ads within seven days and has an experienced crew available to shoot original live-action footage as needed.
“Working with Kaizen Ad saved us hours on video creation,” said Sadie Redinger, VP of online sales and marketing at CKK Home Décor, a home décor accessories vendor that engaged Kaizen Ad to help with an Amazon Streaming TV campaign to boost sales and drive awareness of its candle products. “Kaizen did a fantastic job. We’re learning more about our audience and saw a 24% increase in Click Through Rate.”
Other clients that have used Kaizen Ad to help improve the performance of their Sponsored Brands video campaigns through optimized video ads. For example, one online retailer achieved an Advertising Cost of Sales of 6% in its best performing campaign, and another company increased click-through rates by 38% with Amazon-optimized videos with the support of Kaizen Ads.
“Our client results, combined with other ongoing initiatives, such as the Amazon Advertising and Kaizen Ad webinar, Getting Started with Sponsored Brands Video,’ and the eBook, ‘Creative Best Practices for Launching Impactful Video Ads on Amazon’s New Sponsored Brands Video,’ reflect our commitment to strengthening our ongoing relationship with the Amazon Advertising Partner Network and extending those benefits to help clients improve video ad performance,” said Vera Knaus, Head of Business Development at Kaizen Ad.
■ 株式会社Kaizen Platformについて
会社名 : 株式会社Kaizen Platform
設立 : 2017年4月 (2013年8月創業の米国法人Kaizen Platform,Inc. から事業譲渡)
代表者 : 代表取締役 須藤憲司
URL : https://kaizenplatform.com/
所在地 : 〒108-0072 東京都港区白金1-27-6 白金高輪ステーションビル 10F
事業内容
デジタル・テクノロジーを活用し、企業の事業成長を支援するソリューションを提供しています。
・事業やビジネスを変革する「DXソリューション」
・Webサイトをわかりやすくつかいやすく改善する「UXソリューション」
・5G時代の次世代動画制作サービス「動画ソリューション」
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