顧客関係管理は、新たな時代へ!2017 Veeva Commercial & Medical Summitを6月20日(火)東京にて開催
@Press / 2017年5月9日 11時0分
Veeva Japan株式会社(代表取締役:岡村 崇、本社:東京都渋谷区)は、昨年500名を超える製薬業界の方にご参加いただいたVeeva Commercial & Medical Summitの第5回をホテル雅叙園東京(旧 目黒雅叙園)にて開催いたします。本年度は東京大学大学院 医学系研究科 今井 博久様とファルメディコ株式会社 ハザマ薬局 代表取締役社長 狭間 研至様をお迎えし、「地域包括ケア等を含めた今後の医療方向性と製薬会社に対する期待」と題する特別講演をおこなっていただきます。更に国内外の大手製薬企業7社様より導入成功事例を発表いただきます。Veevaのセッションでは、最新製品ロードマップのご紹介と新たな顧客管理やデータソリューションを提案する最新プロダクトをデモを交えお披露目いたします。
■ご講演いたただくユーザ企業様とご講演タイトル(ご講演順)
・小野薬品工業株式会社
『社外第三者審査を加えたプロモーション資材審査システムの構築』
・日本イーライリリー株式会社
『グローバルとの協同によるVeeva CRM Enhancement(仮)』
・日本ベーリンガーインゲルハイム株式会社
『Veeva を核とするオムニチャネルとデジタルシフトへの取り組み』
・塩野義製薬株式会社
『塩野義製薬における新たな審査体制構築とVault PromoMatsの導入』
・アストラゼネカ株式会社
『チャネルを越えたCRMを実現するためのアプローチ』
・アステラス製薬株式会社
『Veeva Vaultによるquality確保と組織・働き方改革』
・メルクセローノ株式会社
『メディカルアフェアーズが主導する新しいカスタマーエンゲージメントモデル』
■2017 Veeva Commercial & Medical Summit 開催概要
開催日時: 2017年6月20日(火)東京 9時30分~17時45分 その後懇親会
開催場所: ホテル雅叙園東京(旧 目黒雅叙園)
参加 : 無料
参加対象: 製薬企業の下記ご担当者様
経営企画・経営戦略、事業戦略・事業開発、製品戦略・事業推進、
医薬営業本部、セールスエクセレンス、マーケティング全般、
CRM、ビジネスオペレーション、IT・情報戦略推進、
メディカル・医薬情報管理、特定疾患事業、
データマネジメント・計数管理、マスタ管理、法務 等
協賛企業: Gold Sponsor>
Aktana International LLC、ウイングアーク1st株式会社
Silver Sponsor>
株式会社ビッグエムズワイ、C3i Healthcare Connections、
デロイト トーマツ コンサルティング合同会社、
エンタッチ株式会社、株式会社医薬情報ネット、
株式会社Jストリーム、株式会社ネクスウェイ、
株式会社ブイキューブ
Special Sponsor>
株式会社セールスフォース・ドットコム
参加登録: https://www.event-site.info/2017vcms/
■上記イベントのお問い合せ
Veeva Japan イベント事務局
TEL : 03-3222-8948
FAX : 03-3222-8894
Email: veeva@event-site.info
【Veeva Systems社について】
Veeva Systems社はグローバルなライフサイエンス企業向けにクラウドベースのソリューションを提供するリーディングカンパニーです。世界最大規模の製薬会社からバイオテクノロジー分野の新興企業まで500社を超える顧客を擁し、技術革新への取り組みや卓越した製品力によって、お客様の成功をサポートしています。Veevaは、サンフランシスコのベイエリアに本社を置き、ヨーロッパ、アジア、ラテンアメリカに拠点を展開しています。
詳しくは、 https://veeva.com/jp/ をご覧ください。
【Forward-looking Statements】
This release contains forward-looking statements, including the market demand for and acceptance of Veeva’s products and services, the results from use of Veeva’s products and services, and general business conditions, particularly in the life sciences industry. Any forward-looking statements contained in this press release are based upon Veeva’s historical performance and its current plans, estimates, and expectations, and are not a representation that such plans, estimates, or expectations will be achieved. These forward-looking statements represent Veeva’s expectations as of the date of this press announcement. Subsequent events may cause these expectations to change, and Veeva disclaims any obligation to update the forward-looking statements in the future. These forward-looking statements are subject to known and unknown risks and uncertainties that may cause actual results to differ materially. Additional risks and uncertainties that could affect Veeva’s financial results are included under the captions, “Risk Factors” and “Management’s Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations,” in the company’s filing on Form 10-Q for the period ended October 31, 2016. This is available on the company’s website at veeva.com under the Investors section and on the SEC’s website at sec.gov. Further information on potential risks that could affect actual results will be included in other filings Veeva makes with the SEC from time to time.
(R) 2017 Veeva Systems Inc. All rights reserved. Veeva and the Veeva logo are trademarks of Veeva Systems Inc.
Veeva Systems Inc. owns other registered and unregistered trademarks.
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プレスリリース提供元:@Press
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